جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار پرسپولیس | از قهر سید جلال تا بازگشت امیری

  • کد خبر: ۲۰۶۶۷۷
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
آخرین اخبار پرسپولیس | از قهر سید جلال تا بازگشت امیری
سید جلال حسینی با ترک گروه واتساپی پرسپولیس، به نظر می‌رسد علاقه‌ای به ماندن در این باشگاه ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از ابتدای هفته جاری تمرینات پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی آغاز شد. در حالیکه به نظر می‌رسید این تمرینات تحت نظر سید جلال حسینی انجام شود، اما سید جلال علی‌رغم شرط و شروطی که پیش پای مدیران پرسپولیس گذاشت، در تمرینات سرخ‌پوشان شرکت نکرد تا گمانه‌زنی‌ها برای ترکش از باشگاه افزایش یابد.

حال خبر رسیده که سید جلال حسینی از گروه واتساپی پرسپولیس لفت داده است که با این اتفاق به نظر می‌رسد پس از جدایی یحیی گل‌محمدی و وسلی ننکا، مربی گلر‌های پرسپولیس، سید جلال هم دیر یا زود از جمع قرمز‌ها جدا شود.

مدیر برنامه‌های سید جلال حسینی، فردا، چهارشنبه ۲۷ دی ماه با مدیران پرسپولیس در خصوص ماندن یا نماندن سید جلال در این باشگاه مذاکراتی خواهد داشت.

حال باید منتظر ماند مدیران باشگاه پرسپولیس، چگونه می‌توانند بحران این روزهای سرخ‌پوشان پایتخت را مدیریت کنند.

در کنار خبرهای بحرانی برای پرسپولیس، می‌توان به برگزاری تمرین امروز سرخ‌پوشان تحت هدایت کمک‌های یحیی گل‌محمدی اشاره کرد که در جریان تمرینات امروز سرخ‌ها شنیده‌ها حاکی از آن است که پزشکان پرسپولیس از بازگشت وحید امیری برای مسابقات نیم فصل دوم وعده داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->